Men igår fick jag se när Emilia satte sig upp själv =)!

Men igår fick jag se när Emilia satte sig upp själv =)!

Hon satt i sin gåstol och var lite gnällig och jag trodde hon var lite trött och ville sova så jag tog henne och la oss i soffan på schäslongen men hon bara vred och vände på sig och tryckte upp sin rumpa upp i luften. Men sen la hon sig på rygg och sen på sidan och tryckte med sin arm och satte sig upp =). Så jag skrev ett sms till sambon: Nu fick jag se hur hon satte sig upp. Då skrev han tillbaka: Fuskit. Sen fick jag se igen. Då skrev jag till sambon igen: Ååå en gång till wieee!

Men min sambo har inte fått se det än. Hur hon gjorde, men det kommer nog snart så han får ser oxå =).

Hon gjorde en gång till på eftermiddag men då var sambon ute i trädgården. så kan de va.

Man blir så glad och se när hon gör nya saker=)!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0