Igår hade vi kalas för mig!

Igår hade vi kalas för mig!

Fyllde ju 25 i torsdags! Så min mamma, pappa, brorsan + tjej och hennes 2 barn, farmor, farfar, svärföräldrarna + sambons syskon och vårt gudbarn här och grattade mig i efterskott.

Jag bjöd på flygande jacob, ris, sallas, bröd (som mamma hade bakat och tagit med sig). Sen bjöd jag på tårta och kaffe. En frysen dajmtårta hade jag gjort *mums*. Den är sååå god den tårtan. Sen öppnade jag paket. Fick en stavmix, stekpanna, 2 st orkideér (fina blommor), pengar och sen fick jag en weekend till STOCKHOLM av svärföräldrarna =). Ska dit med svärföräldrarna, lillasyster, sambon och Emilia. Ska gå på Musikal. High school musical. Har inte varit på musikal innan jo en gång men var as länge sen. Så jag hade sakt till min svärmor en gång. Den vill jag går på och det hade hon fixat. Så vi ska till STOCKHOLM den 23 oktober - 25 oktober =). LÄNGTAR! Vi ska åka tåg upp och hem oxå såklart. Har aldrig åkt tåg innan. Det blir en upplevelse oxå. Det är jag, svärmor och sambons lillasyster som ska går på musicalen. Svärfar och sambon ska ha Emilia så länge och sen ska svärfar och sambon får hitta på något oxå så då har vi ju Emilia. Så tågbiljetter, musicalbiljetten och hotellet har jag fått som present =). Det är inte ofta man är i STOCKHOLM, så det ska blir jättekul =).

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0