Emilia ställer sig nog snart med stöd och kryper!

Emilia ställer sig nog snart med stöd och kryper!
När jag ta fram pekfingrarna så tar Emilia tag med sina händer och dra upp sig från liggandes och sätter sig upp och sen ställer hon sig direkt. Det gillar hon göra när man ta fram sina fingrar =). Började med det förra veckan. En stark tjej =). Så hon ställer nog sig snart med stöd. Ikväll när jag badade henne så skulle hon tar tag i mina fingrar och skulle ställa sig upp för det tycker ju hon om att göra men det fick hon inte såklart. Sen tog hon tag i badbaljanskant och skulle försöka men det fick hon inte göra. Usch, farligt ju men det vet ju inte hon. Jag tror hon kryper snart oxå fast vet inte säkert men när hon sitter upp så ramla hon ibland framåt och lägger sig på knä och ha nästan krypställning. Det är händerna hon inte fattar hur man ska göra. Vi får väl se!=). Började hon med oxå förra veckan. Hon trycker ner sitt huvud på kudde eller på golvet och trycker upp sin rumpa högt upp i luften och tjöta en massa samtidigt. Det gör hon ofta men till slut blir hon sur. Tokunge är hon =).

Så här ser det ut som jag menar krypställning:



Sen ställer hon sig så här oxå som jag försökte förklara där uppe:



Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0