Emilia har fått 2 tänder nu!

Emilia har fått 2 tänder nu! Det var min bror som såg det igår morse. Pappa och brorsan kom hit igår morse vid halv 8 för att hjälpa min sambo och sätta in den nya pannan till rätta och la in nytt rör i skorstenen, murade och höll på. Ska köra med pellets hade vi tänkt. Så imon hoppas vi att rörmokaren kommer hit och fixa så vi kan får varmvatten igen. Har ju inte det nu bara för rörmokaren kom i fredags och stängde av varmvattnet.  Så brorsan, pappa och sambon kunde ta bort den gamla pannan och sätta dit den nya istället. Underkäken är det 2 st tänder men jag tror det är fler påväg för hon gnaver med sin napp eller bitleksak så det gnistlar. Jag såg inte i veckan att det var något så det har nog ploppat upp under fredagsnatten för hon vaknade 2 ggr då men skrek inte utan bara sprattlade en massa och höll på. Ja tror att dem kom upp då för i veckan har hon gnavt med sin napp eller bitleksak mycket.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0